Yüzüklerin Efendisi 2 İki Kule Türkçe Dublaj Full Film HD izle

31.648
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Yüzüklerin Efendisi 2 İki Kule Türkçe Dublaj Full Film HD izle

Yüzüklerin Efendisi İki Kule serinin 2. filminin konusunda Frodo ve onun sadık yoldaşı Sam’i Gollum takip etmektedir ve onu farkederek yakalarlar. Gollum’da daha önceden Hobbittir ve ikisini Mordor’a götürmeyi kabul eder. Fakat Sam Gollum’a güvenmemektedir. Frodo ise Golluma acımaktadır ve onunla yola eder. Yüzüklerin Efendisi 2 Türkçe dublaj full film hd izle ekip olarak iyi seyirler diler yorumlarınızı bekleriz.

Tür: Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri

Yapım: 2003

IMDB Puanı: 8.9

Yönetmen: Peter Jackson

Oyuncular: Elijah Wood, Viggo Mortensen, Ian McKellen

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yüzüklerin Efendisi 2 İki Kule Türkçe Dublaj Full Film HD izle” filminde 37 Yorum bulunuyor.
  1. TAM film istiyoırum. - 1 ay önce demiş ki:

    Aaaa sona dogru kabak tadı vermeye başladı .. tamam olabilir sanırım bu Film’i 200 kez izledim. ama insan doymuyor izlemeye ve şunu fark ettim. KESİLMİŞ sahneler çok var artık son 40 dk sını izlemedim. ayıptır. emek geçmiş hak yemek olmaz emeğinize sağlık ama Film’i tam istiyorum. kusura bakmayın.. 🙂 iyi geceler.

  2. İzlenmiyor - 3 ay önce demiş ki:

    O kadar çok donuyor ki film sinir oldum

  3. aragorn - 4 ay önce demiş ki:

    siteye çok teşekkürler bu efsane filmi takılma donma olmadan sorunsuz izleyebildiğim tek site film hakkında bir şey söylemeye gerek yok efsane zaten yalnız bu dublajı yapan süper zeka kimdir çok merak ediyorum battalgazi ve muhteşem yüzyıl filmlerinde kullanılan eski türkçe osmanlıca kelimelerle lord of the ringse dublaj yapmak nedir ne alaka yaa ‘zira’ ‘lakin’ en bombası rohan kralına beyim diye hitap etmek nedir ya bey ne allah aşkına rohan bir krallık karamanoğullarımı bunlar adamlar orjinalinde ‘majesteleri’ ‘eksalansları’ diyor bizimkiler ‘beyim’ diye çeviriyor eomer ‘ ne zamandan beri kuzenimden hoşlanıyorsun lanet olası” diyor türkçe dublajında ” hanidir hemşihreme bakarsın ey kafil” diye çeviriyor allahım sen bizim insanımıza akıl fikir ver sen kendi dizilerinde filmlerinde kitaplarında eski türkçeye sahip çıktın kullandın da bir the lord of the rings kaldı eski türkçeyi kullanacağını hey allahım ya

  4. emre42 - 4 ay önce demiş ki:

    kim yaptı la dublajı.yiğit cenk muharebe bey olum türk filmi gibi AMA EĞLENCELİ 🙂

  5. elifoo - 4 ay önce demiş ki:

    bu filmin ADISII çok güzel =)) diyo ya hep kendi mumlarısını yakar

  6. azizcan - 5 ay önce demiş ki:

    harika filim

  7. davut - 7 ay önce demiş ki:

    admin bu oynatıcı da problem var diğerini denedim oluyor ancak bu daha iyi düzeltmenizi istiyorum şimdiden teşekkür ederim

    • admin - 7 ay önce demiş ki:

      Uyarınız için teşekkür ederiz sorun giderilmiştir.

  8. zeynep - 10 ay önce demiş ki:

    Legolas süper film süper karakter

  9. melissa - 10 ay önce demiş ki:

    ya harika bi sey boyle bir film gormedim kopamiyosun

  10. Erhan - 11 ay önce demiş ki:

    Film süper ama neden 360p açıyor full hd izleyemedim

  11. mehmet kaya - 11 ay önce demiş ki:

    amma saçma film.bişey anlamadım

  12. yakup - 12 ay önce demiş ki:

    ilk defa bir film sitesine yorum yazıyorum mükemmelin ötesinde bir site 2 filmi burada izledim donmadan full hd izledim harika bir site favorilerime ekledim 😀

  13. koray - 12 ay önce demiş ki:

    düblaj eksik çogu sahne yapancı filimden soguttu.

  14. Ali - 1 sene önce demiş ki:

    Cok iyi

  15. Tuğçe - 1 sene önce demiş ki:

    gerçekten burada film izlemek bi başka problemsiz izledim teşşekkürler:) filme gelirsek film muhteşem mutlaka izlenmesi gereken seri filmler içinde 🙂

  16. ramazan ÇETİN - 1 sene önce demiş ki:

    süpeeeeeeeeeeerrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. sektör 7 - 1 sene önce demiş ki:

    ÇOK ii 😀

  18. başbuğ M - 1 sene önce demiş ki:

    çok gu harika 😀

  19. Furkan - 1 sene önce demiş ki:

    Film muthıs okdar yıldır hala izliyorum

  20. lordargo - 1 sene önce demiş ki:

    Çok ii
    😀

  21. ali - 2 sene önce demiş ki:

    açılmıyo

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Film kontrol edildi herhangi bir sorun yok.

  22. martin - 2 sene önce demiş ki:

    hayatimda izledigim en guzel filmlerden biri oyle bi sey ki kopamiyorum bu filmden her gun izliyorum

  23. DrunkenClam - 2 sene önce demiş ki:

    filmi bir kere durdurup devam ettirince iki üç dakika sonra hata veriyor, filmin devamını açmıyor. sayfayı yenilemek zorunda kalıyorum. iki gündür farklı filmlerde aynı şeyi yaşadım. benim bilgisayarım/internetimden kaynaklanan bir sıkıntı mı yoksa siteden mi bilmiyorum ama onun dışında site çok başarılı, tebrik ediyorum

  24. EmRee - 2 sene önce demiş ki:

    İLK DEFA Bİ FİLM ALTINA YORUM ATIYORUM.

    GERÇEKTEN’DE SİTE 10 NUMARA

  25. samet - 2 sene önce demiş ki:

    film kadar sitee güzel

  26. umut - 2 sene önce demiş ki:

    Donmadan film izleme keyfi 😀 Siteyi favorilerime ekledim…

  27. mert - 2 sene önce demiş ki:

    harika site

  28. yalçın karaca - 2 sene önce demiş ki:

    müthiş bir site tebrik ederim çok hızlı izlenebiliyor takılma olmadan.başarılar kardeşim.tşkrler emeğe saygı….

  29. admin - 2 sene önce demiş ki:

    Film 19.01.2015 tarihinde yenilenmiştir iyi seyirler.

  30. gökçenur - 2 sene önce demiş ki:

    açılmıyor :(((

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Bir kaç saat içerisinde düzeltilecektir uyarınız için teşekkürler.

  31. Buğrahan - 2 sene önce demiş ki:

    O kadar site aradım en iyi dublaj ve en iyi kalite burada gerçekten mükemmel bir site.

  32. samet - 2 sene önce demiş ki:

    adamsınız kardeşim en müthiş dublaj ve görüntü kalitesi sizdeydi

  33. kevser - 2 sene önce demiş ki:

    süper sadece burada istediğim gibi bulabildim teşekkürler

  34. mikail - 2 sene önce demiş ki:

    güzel bir film

full film izle