The Walking Dead 6.Sezon 9.Bölüm 720p Full izle

35.615
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
The Walking Dead 6.Sezon 9.Bölüm 720p Full izle

The Walking Dead 6.Sezon 9.Bölüm 720p Full izle beklediğimize değdi arkadaşlar süper bir bölüm sezon başladı iyi seyirler dileriz yorumlarınızı bekliyoruz.

Tür: The Walking Dead 6. Sezon

Yapım: 2016

IMDB Puanı: 9.9

Yönetmen: Greg Nicotero

Oyuncular: Andrew Lincoln, Norman Reedus, Lauren Cohan

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Walking Dead 6.Sezon 9.Bölüm 720p Full izle” filminde 29 Yorum bulunuyor.
  1. ilayda - 11 saat önce demiş ki:

    ” This War Of Mine ” diye bi oyun var, son 4-5 bölümdür ara ara arkada çalan melodiler o oyunun müziğine aşırı derecede benziyo ya. Resmen gerici ve umut yok edici aynı oyundaki gibi. Sevdim. Hadi by.

  2. ILoveTWD - 2 hafta önce demiş ki:

    Çok iyiydi ya 😀

  3. ecem - 2 hafta önce demiş ki:

    of en iyi bölümdü

  4. TWD love - 2 hafta önce demiş ki:

    29,38 efsane sahne

  5. the walking dead in turkey - 4 hafta önce demiş ki:

    katliam gibi bölüm olmuş ölen ölene

  6. Tuna - 4 hafta önce demiş ki:

    35,06 Çok iyi değil mi yav. 🙂

  7. Derıl Diksın - 1 ay önce demiş ki:

    IMDB Puanına bakarsanız ,filmin güzel olma sebebini anlarsınız 100 kişiden 99’u bölümü beğenmiş yani.Bi zahmet en iyi bölüm olsun.

  8. Hasan 17 - 2 ay önce demiş ki:

    Admin tüm bölümleri bu siteden izledim, daha önce hiç yorum yapmamıştım ama bu bölüm, bugüne kadar izlediğim en güzel, en duygusal The Walking Dead bölümüydü. Her şey için teşekkürler.

  9. Abdurrahnan - 2 ay önce demiş ki:

    izlediğim en iyi bölümdü harika olmuş darly abraham sasha glenn megi carol rick tara ve diğerleri muhteşem 😀 😀 😀

  10. HANDE - 3 ay önce demiş ki:

    tek kelimeyle efsane bir bölümdü. her dakikası her saniyesi efsaneydi bu güne dek izlediğim en iyi bölümdü. jessie ye ve carl ın durumuna üzülsemde gayet güzel bir bölümdü.

  11. merve - 3 ay önce demiş ki:

    mükemmel ötesi bir bölümdü son dakikasına kadar nefesimi tutarak izledğim…

  12. Ece - 4 ay önce demiş ki:

    Şu ana kadar izlediğim en en en güzel bölümdü . Abi bir dizi nasıl bu kadar mükemmel olabilir?

  13. Ymn07 - 4 ay önce demiş ki:

    Abiiiiii efsaneeee bölüümmmmm hele o herkesin savastigi yer muhteşemdii

  14. serkan - 5 ay önce demiş ki:

    10 numara 5*

  15. ali - 5 ay önce demiş ki:

    mükemmel bir bölümdüefsaneydi untamayacagım sonuna kadar seyredecegım allah izizn veririrse sezonları tamamlayacağım

  16. zehra (elif benim) - 6 ay önce demiş ki:

    bölüm budur

  17. seloxan - 8 ay önce demiş ki:

    izlediğim en iyi bölümdü süphesiz bence imbd 10 olmalıdı

  18. TOHMA - 8 ay önce demiş ki:

    Abraham KİNG ya ❤️

  19. Mehmet - 8 ay önce demiş ki:

    “Kapıyı Açarsan Çok Makbule Geçer Dostum” (Abraham) Orası çok iyiydi be 😀

  20. zek - 11 ay önce demiş ki:

    bu tara yı (alanna masterson) agents of shild de oynayan daisy (chloe bennet) benzeten bir tek ben olamam dimi?

  21. Dovlet - 1 sene önce demiş ki:

    The Walking Dead is perfect film

  22. tribute - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  23. Elif - 1 sene önce demiş ki:

    Yeni bölüm bugün değil mi neden hala gelmedi 🙁

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      1 saate kadar siteye eklenecek.

  24. sercan - 1 sene önce demiş ki:

    şuan hepsini izledim ve beklediğime değdi lafı az bile kalır herkezin ilk defa bi araya gelip bi anda geri gelmeleri ve her defasında tam ölecek deyip yeni umutların ortaya çıkması mest oldum bu bölümden diyebilirim gerçekten efsane bir bölüm olmuş

  25. sercan - 1 sene önce demiş ki:

    mükemmel bi başlayış olmuş beklediğime degdi daha izliyorum ama o roket sahnesi yetti bile 🙂

  26. merve - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  27. davut - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  28. ömer faruk - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
full film izle