The Walking Dead 5. Sezon 6. Bölüm izle

36.043
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
The Walking Dead 5. Sezon 6. Bölüm izle

The Walking Dead 5. Sezon 6. Bölüm izle ekip olarak iyi seyirler dileriz.

Tür: The Walking Dead 5. Sezon

Yapım: 2014

IMDB Puanı: 8.8

Oyuncular: Andrew Lincoln, Norman Reedus, Steven Yeun

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Walking Dead 5. Sezon 6. Bölüm izle” filminde 36 Yorum bulunuyor.
  1. rüya - 1 hafta önce demiş ki:

    carollll reisin askerleriyiz seviyorum bu diziyi

  2. Taha - 1 ay önce demiş ki:

    vay bee en son yazan 2ay önce yazmış bende 1.sezondan beri bu sitedeyim admin helal size güzel bölümdü

  3. Recep - 3 ay önce demiş ki:

    Mükemmel bir dizi ve mükemmel bir site. Bu arada 00:40 saniye de arabanın camında ”PARDON” yazıyor ayrıca bu yazı 4. sezon 4. bölüm de de görmüştüm tespit gibi tespit 😀

  4. mert - 2 sene önce demiş ki:

    5.sezon 6.bölümde “Error loading player:
    No playable sources found” yazıyor. film açılmıyor. lütfen düzeltilsin.

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Uyarınız için teşekkürler bir kaç saat içerisinde yenilenecektir.

  5. aysi - 2 sene önce demiş ki:

    bu siteden başka bi sitede izleyemiyorum emeğinize sağlık

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Teşekkür ederiz.

  6. Fırat - 2 sene önce demiş ki:

    1. Sezondan beri mobilden izliyorum hiç sıkıntı yok teşelkkürler!

  7. Ugur - 2 sene önce demiş ki:

    Bu dizi Kaç Sezon Sürecek 😀

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      imdb sitesinde 6 sezon olarak görünüyor.

  8. Özay - 2 sene önce demiş ki:

    Admin 17.ci bölümde kalmısın Filimin Dewamı Yokmu Yoksa..

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      5. Sezon bitti 6 sezon başladığında siteye eklenecek.

  9. Ejder - 2 sene önce demiş ki:

    6. sezon ne zaman başlıcak bilgin varmı admin

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Eylül ayında başlayacak sanırım.

  10. Eren - 2 sene önce demiş ki:

    Ya nedense film açılmıyo admin acaba sorun sitedemi yoksa bendemi bi bilgilendirirsen sevinirim

  11. emir - 2 sene önce demiş ki:

    Çok donuo en heyecanlı yerde

  12. can - 2 sene önce demiş ki:

    1. sezondan belli sizin sitedeyim ya artik bi boyle bi bagoldu aramizda digilmi admin 😀

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Yani sizler bize bizler size alışıyoruz. 🙂

  13. nadir - 3 sene önce demiş ki:

    acmiyorku bu admin

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Bölüm kontrol edildi herhangi bir sorun yok tekrar deneyiniz.

  14. samed - 3 sene önce demiş ki:

    admin bu filmin tüm bölümlerini aynı anda nerden indirebilirim ?

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Bizler ücret ödeyerek indiriyoruz ama ücret vermeden idm tarzı programlar ile indirebilirsiniz sanırım google den araştırın.

  15. hasan - 3 sene önce demiş ki:

    Facebook ikonu asılı kalıyor. Tam ekrandan bir kez çıktınmı bir daha büyütemiyorsun.
    Sınıfta kaldı bu site 🙁

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Tam ekran yaparken fare imleci facebook butonu üzerine geliyor. Playerde tam ekran sorunları var onlar düzeltilmeye çalışılıyor.

  16. rumeysa - 3 sene önce demiş ki:

    olsun geçte olsa bu siteyi tercih ediyorum emeginize saglık cidden 🙂

  17. sedat - 3 sene önce demiş ki:

    peki ya bütün bunlar rick’in komada gördüğü bir rüyadan ibaretse??

  18. integraL - 3 sene önce demiş ki:

    yeni bölüm kaçta yayınlanacak

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Yeni bölüm 1 – 2 saat içerisinde yüklenecek.

  19. Işık - 3 sene önce demiş ki:

    Yaaaaa büyümek bu kadarmı zor olurr yaa

  20. sedat - 3 sene önce demiş ki:

    peki ya bütün bunlar rick’in komada gördüğü rüyadan ibaretse?????

  21. darly - 3 sene önce demiş ki:

    siz bölümleri neden geç yayınladınız başka siteden izlemek zorunda kaldım

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Malesef altyazı çevirisi uzun sürdü.

  22. Hüsnü - 3 sene önce demiş ki:

    7 bolum varmi varsa nezaman gelicek lutfen

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      7. Bölüm 24 Kasım 2014 tarihinde yayınlanacaktır yeni bölümler Pazartesi günleri eklenir.

  23. koray19913 - 3 sene önce demiş ki:

    bolumler kac gun arayla cıkıo

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      1 hafta arayla her hafta pazartesi günleri yeni bölümler yayınlanır.

full film izle