The Walking Dead 4. Sezon 12. Bölüm izle

30.792
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
The Walking Dead 4. Sezon 12. Bölüm izle

The Walking Dead 4. Sezon 12. Bölüm izle yorumlarınızı bekliyoruz iyi seyirler.

Tür: The Walking Dead 4. Sezon

Yapım: 2014

IMDB Puanı: 7.6

Yönetmen: Julius Ramsay

Oyuncular: Andrew Lincoln, Norman Reedus, Steven Yeun

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Walking Dead 4. Sezon 12. Bölüm izle” filminde 29 Yorum bulunuyor.
  1. BileneSorun - 1 hafta önce demiş ki:

    Bu şarkı ismini soran arkadaşlar bunun için uygulama var şarkıyı dinletiyorsunuz adı çıkıyor bi bakın internette

  2. Arda - 2 ay önce demiş ki:

    admin açılmıyor ?

    • admin - 1 ay önce demiş ki:

      Bölüm kontrol edildi herhangi bir sorun yok sayfayı yenileyerek tekrar deneyiniz.

  3. Samet Ellroy - 1 sene önce demiş ki:

    süperrr

  4. EKREM - 2 sene önce demiş ki:

    ADMİN 4. SEZON 11. BÖLÜM AÇILMIYOR BİLGİNE

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Uyarınız için teşekkürler bölüm düzeltilmiştir.

  5. karakartal - 2 sene önce demiş ki:

    donma olayı olmayan tek site diyebilirim ve herkese önericem bu siteyi

  6. thewalkingdead - 2 sene önce demiş ki:

    11. dakikadan sonra açılmıyor sadece süre ilerliyor

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Kaldığı yerden sayfayı yenilerseniz tekrar aynı dakkaya getirerek devam edebilirsiniz.

  7. thewalkingdead - 2 sene önce demiş ki:

    admin bu site için çok saol çok güzel bi site tavsiye edrim herkese

  8. emre - 2 sene önce demiş ki:

    hiç bir sitede bu kadar rahat izleyemedim tşkürler dostum..

  9. KabSkannar - 3 sene önce demiş ki:

    Beth sinirimi bozmaya başladı severdim ama babası öldükten sonra sapıttı aşırı dengesiz davranıyor darly öldürtecek bu gidişle.

  10. TheWaLKinGDead :) - 3 sene önce demiş ki:

    720 P AÇMIYOR NEDEN ?

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Tam ekran yapma seçeneğinin yanındaki Çark işaretine tıklayarak ortadaki seçeneği seçerseniz 720p olarak izleyebilirsiniz.

  11. dsfsfs - 3 sene önce demiş ki:

    Sonda çalan şarkının ismi ne ?

  12. hayran - 3 sene önce demiş ki:

    siteniz gerçekten çok güzel…

  13. nokta.5599 - 3 sene önce demiş ki:

    sorun var açılmıyor

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Uyarınız için teşekkürler. 4 Sezon komple kontrol edilerek düzeltilecektir.

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Bölüm yenilenmiştir.

  14. ömer - 3 sene önce demiş ki:

    güzel bölüm teşşekürler 🙂

  15. EMRE - 3 sene önce demiş ki:

    eyw sağol

  16. EMRE - 3 sene önce demiş ki:

    admin hani 12 saat içinde yenilenecekti film 14 saat oldu bee

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Yenilendi iyi seyirler.

  17. serdar - 3 sene önce demiş ki:

    basmaya var açılmıyor
    This video has been removed from public access.

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      12 Saat içerisinde yenilecenelecektir. Uyarınız için teşekkürler.

  18. mahmt - 3 sene önce demiş ki:

    admın 13 nezaman cıkar eyw saolasın

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Yeni bölümler pazartesi günleri yayınlanıyor. 13. Bölüm 10.03.2014 tarihinde yayınlanacak şimdiden iyi seyirler.

  19. selin - 3 sene önce demiş ki:

    Açılmıyor yaaaa

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Bölümde herhangi bir sorun yok tekrar deneyiniz.

full film izle