The Walking Dead 2. Sezon 5. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full Dizi

392
( HD Kalite )
40.694
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
The Walking Dead 2. Sezon 5. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full Dizi

The Walking Dead 2. Sezon 5. Bölüm (Chupacabra) Türkçe Altyazı 720p izle. Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyoruz, iyi seyirler.

Tür: The Walking Dead, The Walking Dead 2. Sezon

Yapım: 2011

IMDB Puanı: 7.7

Yönetmen: Guy Ferland

Oyuncular: Andrew Lincoln , Jon Bernthal , Sarah Wayne Callies , Laurie Holden , Jeffrey DeMunn , Steven Yeun , Chandler Riggs

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Walking Dead 2. Sezon 5. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full Dizi” filminde 30 Yorum bulunuyor.
  1. TATARTURŞU - 1 hafta önce demiş ki:

    ÇOK DONUYO KAPATMAK ZORUNDA KALIYORUM

  2. yunus - 3 hafta önce demiş ki:

    aq dizideki en sevdiğim karakter darly onuda kafadan mıhladı aq aptal sarışını

  3. Kebap - 3 ay önce demiş ki:

    BU ZAMANA KADAR NEDEN THE WALKİNG DEAD İZLEMEDİM BEN. bu arada dizi izlerken en az sıkıntı çektiğim site burası. sitede emeği geçenlerin elini ayağını öpeyim qfqfgreg

  4. ege - 3 ay önce demiş ki:

    KODUMUN KARISI ÖLDÜRDÜ EN SEVDİĞİM KARAKTERİ YA OFFFFF

  5. Ahmetsns - 4 ay önce demiş ki:

    aynn en iyisi Draly Daryl gibisi yok ULN dARLY SANKİ BENM O KADAR GEÇEKÇİ Khraman bir karakter seviyoruz seni Darly reiss

  6. Ahmetsns - 4 ay önce demiş ki:

    aynn en iyisi Draly Daryl gibisi yok

  7. Ayça - 5 ay önce demiş ki:

    Yabancı dizilerde cinselliği çok açık konuşuyorlar. Alışık değilim oha falan deyip duruyorum.

  8. WalkingDeadSever - 10 ay önce demiş ki:

    GERİZ*KALI KADIN!!!!! ÇOCUK GİBİ ÖZENİYOR YEMİN EDİYORUM YA..

  9. asdas - 12 ay önce demiş ki:

    En İyi Sensin Darly

  10. Film_delisi190 - 2 sene önce demiş ki:

    harikaaaa

  11. kamil - 3 sene önce demiş ki:

    duruyor 25.50 de

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Sanırım dediğiniz dakikada internetinizde kısa süreli kesinti oldu sayfayı f5 ile yenileyerek tekrar deneyiniz

  12. admin - 3 sene önce demiş ki:

    Bölüm 31.10.2014 tarihinde yenilenmiştir. İyi seyirler.

  13. furka - 3 sene önce demiş ki:

    Admin açılmıyor yaa

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Uyarınız için teşekkürler 24 saat içerisinde düzeltlecektir.

  14. seval - 3 sene önce demiş ki:

    ben beth ve darly aşkı istiyom. darly bethi bulsunnn

  15. Bekir - 3 sene önce demiş ki:

    Admin artık bir spoiler tuşunun zamanı geldi. Bölüm hakkındaki görüşleri okumak için yorumlara bakamıyorum spoiler korkusundan.

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Spoiler tuşunu hayata dün geçirdik ama yorumları tek tek bizim spooiler olarak seçmemiz gerekiyor yorum yapan arkadaşlar yorumlarının başlına spoiler yazarlarsa butür yorumları kolay bir şekilde seçip gizleyebiliriz.

  16. CAN - 3 sene önce demiş ki:

    gleen candir gerisi heyecandir

  17. çeroki gülü - 3 sene önce demiş ki:

    ŞU DÜNYa bir felaketle karşılaşır, belki öyle olmaz ama hepimizin yazılmış mücadele gerektiren bir sonu var. Bu yüzden mesele ilk kaçan değil, sonuna kadar bu dizi de olduğu gibi dayanan olabilmekte… Daryl en caresiz, en yanlız, en içine kapanı kişi… O bile insana yaşamaya değer dedirtiyor. Çünkü ne olursa olsun cidden yaşamaya değer.- Çünkü Ölüm kapına geldiğinde değerleniyor.

  18. nur - 3 sene önce demiş ki:

    dizide en sevdiğim karakter Darly diğerleri fasa fiso

  19. hazal - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir flim sonunu çok mer<k ediyorum…

  20. öyle biri - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel agardaş

  21. anonim - 3 sene önce demiş ki:

    darlıy adamın dibi la

  22. Talha Birol - 4 sene önce demiş ki:

    Bi ara Darly öldü sandım kadına çok sövdüm o 10 saniyede 😀

  23. Musa - 4 sene önce demiş ki:

    Ben teen wolfun 3 sezonunuda kesintisiz donmadan izlemiştim. Ama bu the walking dead’ın bölümleri donuyor nedense

  24. fatih - 4 sene önce demiş ki:

    daryl gibi adam yok şu dizide ya

  25. Çağrı kaymakçı - 4 sene önce demiş ki:

    güzelmiş

  26. serhat - 4 sene önce demiş ki:

    Aynen ya siteniz harika inşallah 2-3 ve 4’ün Türkçe düblajlısı çıkar…

  27. Emre - 4 sene önce demiş ki:

    Gerçekten tebrikler tüm bölümleri kesintisiz izleyebiliyorum. Altyazılar da oldukça iyi çevrilmiş. Başarılarınızın devamını dilerim.

full film izle