The Walking Dead 2. Sezon 10. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full Dizi

1.139
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
The Walking Dead 2. Sezon 10. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full Dizi

The Walking Dead 2. Sezon 10. Bölüm (18 Miles Out) Türkçe Altyazı 720p izle. Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyoruz, iyi seyirler.

Tür: The Walking Dead, The Walking Dead 2. Sezon

Yapım: 2012

IMDB Puanı: 8.3

Yönetmen: Ernest R. Dickerson

Oyuncular: Andrew Lincoln , Jon Bernthal , Sarah Wayne Callies , Laurie Holden , Jeffrey DeMunn , Steven Yeun , Chandler Riggs

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Walking Dead 2. Sezon 10. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full Dizi” filminde 24 Yorum bulunuyor.
  1. Shane Walsh - 1 sene önce demiş ki:

    Ulan varya bu Shane tam benim kişiliğim he bi insan bana bu kadar benzeyemez ya vay arkadaş

  2. gul - 2 sene önce demiş ki:

    son iki gündür ne zaman izlemeye girsem sürekli donuyoor admiinn :((((

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Genelde akşam saatlerinde yoğunluktan dolayı ve internet sorunlarından dolayı yavaşlıklar söz konusu olabiliyor.

  3. esma - 2 sene önce demiş ki:

    videoo açılmıyor

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Bölümde herhangi bir sorun yok 2 alternatifide çalışıyor tekrar deneyiniz.

  4. emir - 2 sene önce demiş ki:

    shane rick i iyi dövdü bence

  5. doğaç - 2 sene önce demiş ki:

    ayn rick le çinli çocuğa bayılıyorum 😀

  6. HASAN - 2 sene önce demiş ki:

    BU DIZI EN SON SEZON FİNALİ OLDU KANALTURKTE OYNUYORDU AMA BİDAHA OYNAMADİ BILGİSİ OLAN VARMİ

  7. Meherrem - 2 sene önce demiş ki:

    tupurum bu kinonu bura qoyana turkce dublaj deyika axi ingilizcedi caamatin basina oyun acirlar cindirlar

  8. Zehra Aktaş - 2 sene önce demiş ki:

    Rick’e ve çinli çoçuğa bayılıyorum ya 🙂

  9. kro - 2 sene önce demiş ki:

    abi zaten the walking dead ın oyunundada onlara aylak diyorlar

  10. Aykut - 2 sene önce demiş ki:

    Olum lan beth çok hoşuma gidiyor tatlı kız inşallah intahar etmez

  11. Bora - 2 sene önce demiş ki:

    Baran orda aylak diyo ama aslında çeviren arkadaş öyle çeviriyo aslında walkers yürüyenler diyo filmin ismindende anlıcagın gibi yürüyen ölüler zaten zombi diye bişey yok ama aylak diye bişeyde yok 😀

  12. seymen - 2 sene önce demiş ki:

    shean ı ne kurtardılar be 😀

  13. Ali - 2 sene önce demiş ki:

    BIrakcaklar dıe cok uzuldum .d

  14. Emirhan Güng - 2 sene önce demiş ki:

    Baba çok iyi yaaa

  15. Baran - 2 sene önce demiş ki:

    beyler zombilere niye aylak diyorlar

  16. Shane - 3 sene önce demiş ki:

    Diğer bölüm yüksek ihtimal çiftliğe baskın yapıcak aylaklar

  17. Fazlı - 3 sene önce demiş ki:

    Bu dizi bi harika dostum 😀

  18. kerim - 3 sene önce demiş ki:

    filim süper ya yönetmen süpersin

  19. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    Sondaki şarkı Wye Oak – Civilian

  20. HASAN - 3 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaaa

  21. ucanpatlıcan - 3 sene önce demiş ki:

    sonda şarkının adını bılen varmı

  22. Baris35 - 3 sene önce demiş ki:

    Başlangıçı süper 😀

full film izle