Suicide Room Full Film izle

105.230
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Suicide Room Full Film izle

İntihar Odası – Suicide Room filminin konusunda normal bir lise öğrencisi olan Dominik’in ailesi zengindir ve bir çok arkadaşının yanı sıra güzelde bir kız arkadaşı vardır. Fakat bir gün arkadaşlarından birinin masum bir öpücüğüne kapılır ve hayatı değişir. İntihar Odası diye birşeyden haberdar olur ve bilgisayarın başında geçirdiği süre git gide artar. Bunun sonucunda da yavaş yavaş arkadaşlarını sevdiklerini kaybetmeye başlar. Suicide Room Türkçe altyazı full film izle ekip olarak iyi seyirler dileriz.

Tür: Dram Filmleri, Romantik Filmler

Yapım: 2011

IMDB Puanı: 6.9

Yönetmen: Jan Komasa

Oyuncular: Jakub Gierszal, Roma Gasiorowska, Agata Kulesza

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Suicide Room Full Film izle” filminde 140 Yorum bulunuyor.
  1. Cansu - 4 gün önce demiş ki:

    Filmin ergenlikle bir alakası yok. Film depresyon ve intihardan söz ediyor. 13-18 yaşa sahip gençler değil herkes izleyebilir fakat uygunsuz sahneler var ne yazıkki. Oyüzden 13+ izlese daha iyi olabilir. Yinede her insanın hoşuna gitmez. Film intihar depresyon vb. şeylerden söz ediyor ve filmde hiç mutlu bir yer yok. Yinede izlediğim en iyi film…

  2. xxxx - 2 hafta önce demiş ki:

    bildiğiniz bu tarz filmler varsa yazabilirmisiniz

  3. Dominik - 2 hafta önce demiş ki:

    tam bir depresif ergen filmi.Hiç izlemeyin vakit kaybı.

  4. sibel - 2 hafta önce demiş ki:

    Bir ailenin ihmal davranışı, sosyal düzeni bozulmuş bir ülke ve yanlış yaşam içerisinde yanlış anlaşılan bir çocuk.
    Bu film bir şeylerin yanlış gittiğini söylüyor ve bu yanlış şeylerin nelere sebep olacağını gösteriyor.
    Aynı zaman iğrenç sahnelerle bu filmleri izleyen insanların kişiliğini bozuyor.
    Yani izleyeceklere tavsiyem eliniz sürekli farede olsun pis bir şeyde görünce ileri sarın..

  5. Ogibilir - 1 ay önce demiş ki:

    Hepiniz cok yanlış yorumlamışsınız. Bana kalırsa bu filmde anlatılan şey tamamen acı. bir çocuğun en cok ailesinden nasıl ne şekilde acı çektiğini ve bu acının neler doğurabileceğini anlatıyor. tek çevresi arkadaşları olan bir çocuğun onlarıda kaybedince kendine neler yapabileceği, aile sevgisinin cok önemli olduğu anlatılıyor diye düşünüyorum. Kısacası bir çocuğun aile kavramını başka yerlerde aradığı diyebiliriz. Bazı sahnelere dikkat edin anlıyacaksınız dedğimi.

  6. Gölge - 1 ay önce demiş ki:

    Kesinlikle eşcinseller ve depresyondakiler izlememeli ben bu ikisiyim. Fakat Dominik’in seçimleri sizin seçimlerinizi etkileyebileceğinden izlememelisiniz. Filmin ergenlikle alakası olmadığını düşünüyorum. İçinde her gölge bulunduran insan, izlemeli. En azından o gölgeye ışık tutması ve gölgenin kaybolması için.

  7. Batu KhaN - 1 ay önce demiş ki:

    Ergenler için bulunmaz nimet bu film ama yaşınız 20yi gectiyse 2 saatinizi boşa harcamayın

  8. Merve - 2 ay önce demiş ki:

    Gerçek bayıldıgım bi film saat 1 den 3 kadar aralıksız izledim ve gecenin bi yarısı olmasına ragmen uykum gelmedi mukemmel bi film hayatımda en begendiğim film bu oldu ( bi de domınık cok yakısıklı belırtmeden gecmeyeyim) kesinlikle izleyin

  9. r.akkayaa - 2 ay önce demiş ki:

    Filmde ki oyunun ismi secondlife deniliyor. Ben hiç oynamadım. Lakin filmle pek alakası yok gibi görünüyor. Oyunda ki gibi bir bölüm keşke olsaydı ama alınırmıydık bilmem.

  10. öcü - 2 ay önce demiş ki:

    Muhtesem

  11. drknbluex - 3 ay önce demiş ki:

    Güzel mi karar veremedim fakat izlenilesi bisey değil filmden anlarim diyorsaniz sizlik hiç değil vakit kaybi lakin sonunda acidim baska da biseyi yoktu..deymeZ..

  12. Dilan - 3 ay önce demiş ki:

    Gerçekten çok etkilendim kimilerine kötü yada boş gelebilir biraz dikkatli olmalarını tavsiye ederim çünkü filmde zaten intiharı amaçlamiyor sadece sanal dünyanın gençlere zararını , hayatın güzel olduğunu , kendi ailenizden başkasının size yararı olmayacağını hedefliyor. Dominik gerçekten o kız yüzünden hayatını mahvetti ve dominiği canlandıran oyuncu gerçekten harika oynamis yani burada bahsedilen şey interneti bilinçli kullanmalısınız interneti bilinçli kullanmazsaniz bunun size zararı fena olur tıpkı dominikin yaşadıkları gibi..

  13. Melek - 3 ay önce demiş ki:

    Hayatımda geçirdiğim en güzel 2 saatti iyiki karşıma çıkmış bu film çok acıklı ama güzel

  14. bilal - 3 ay önce demiş ki:

    oyunun adı seconlife

  15. Nihal haktan - 4 ay önce demiş ki:

    Çok acıklı yaa.. ama müthiş ..

  16. uqur2 - 4 ay önce demiş ki:

    hayatımdan 2 saat bosu bosuna israf oldu bunu izlemek yerine 2 saat boyunca gökyüzünü izleseydim daha iyi olurdu berbat bir film yorumlara aldanıp izledim

  17. Doktor Emre - 4 ay önce demiş ki:

    İzlediğim en iyi psikolojik filmlerden bir tanesi.Kesinlikle 10 üzerinden 7.5

  18. Nil Temiz - 5 ay önce demiş ki:

    hepsi iyiydi falan ama madem kız 3 yıldır dışarı falan çıkmamış pembe saç boyası nasıl akmadan 3 yıl durdu? Neyse alex ile sevgili olsaydılar keşke

  19. zd - 5 ay önce demiş ki:

    filmin şarkılarını bilen var mı

  20. Ceyda - 6 ay önce demiş ki:

    Ağladım ya. Offf çok duyguları sonu.

  21. Balık - 6 ay önce demiş ki:

    Film güzeldi. Pembe saçlı kız canımı sıktı sadece. Ama güzeldi

  22. Bilinmeyen - 6 ay önce demiş ki:

    Oyunun adı Second Life çok merak edenler için söylüyorum 🙂

  23. Özgürlük - 7 ay önce demiş ki:

    Girdikleri uygulamayı hala bulamadım acaba ismini bilen var mı ve biz de böyle bir yer açalımne dersiniz ve ya ismini bulan birisi yazsın orada buluşalım

  24. panda - 7 ay önce demiş ki:

    açıkçası film deriden etkileyici.son kısımları herkese olduğu gibi insanı fena yapıyo.açıkçası pembe saçlı kızdan enfret etmeli miyim anlamadım çünkü değişik yani tarif bile edemiyorum.önceden izleseydim keşke dediğim film.insanı düşündürtüyo

  25. UmutsuzPandicorn - 7 ay önce demiş ki:

    Çok Güzell*-* sonu güzel değildi ama ben bu cocuğu cok seviyorum keske devamı olsa

  26. SexTacy - 7 ay önce demiş ki:

    Filmi İzlemeden Yorumlara Bakanlara •SA• (2. Sefer izliyorum çok güzel bir film zamanın nasıl geçtiğini anlamıyosunuz bile) (Filmde Eş Cinsellik Vardır)

  27. DRNC - 7 ay önce demiş ki:

    Anafikri oyuna saran gerizekalılara söylüyorum asıl ana fikir psikolojik sorunu olan çocukların yardıma ihtiyacı olduğu ve bu çocukların diğer insanlara göre yaşadıkları şeylerde daha hassas olmaları.

  28. erdi - 7 ay önce demiş ki:

    psikolojimi bozdu ılk ızleyısım degıl qwpdıgaklsşd

  29. paradiselost - 7 ay önce demiş ki:

    gerçekten izlediğiniz en güzel film buysa zevkinize hayran kaldım :d.Filmden çıkartılabilecek tek ders aptal oyunlara hayatınızı harcamayın

  30. sena - 7 ay önce demiş ki:

    sonu hiç olmamış ama kız 2 senedir evden çıkmıyomuş dominik için çıktı resmen

  31. DeadandCool - 7 ay önce demiş ki:

    Dominik’in yerinde olmak isterim…

  32. Aynur - 8 ay önce demiş ki:

    cok huzunlu bir film.her kese ders olsun bu dunyada aileden baskasi yalan.

  33. suicide :) - 8 ay önce demiş ki:

    film tek kelimeyle harikaydı. ibretlik bir konu, harika işleyiş.

  34. .xmkx - 9 ay önce demiş ki:

    Bizde bi ortam kuralim ölum olmasin sadece bu filimi izleyipde benimle ayni duygulari hissedenler varsa ki illaki vardir ulasalim ayni seyleri yasiyorum

  35. blaaaa - 9 ay önce demiş ki:

    filmi izleyeni de duygulananı da dram diye başlık atanları da saygıyla anıyorum izleyeceklere tavsiyem netinize yazık anırıyor herkes ..

  36. by-- - 9 ay önce demiş ki:

    ne koydu be….

  37. yh - 9 ay önce demiş ki:

    üzdü

  38. PSİKİYATRİST - 9 ay önce demiş ki:

    son sahne çok ağlattı Dominic çok kötü ağlattın beni

  39. Selenay - 9 ay önce demiş ki:

    normalde bilim kurgu disinda pek film izlemiyorum. ama bu harika bir şey

  40. Siyah Gül - 9 ay önce demiş ki:

    Suicide Room,, paradise

  41. Siyah Gül - 9 ay önce demiş ki:

    Bencil bir dünyada yaşamak kendine bencilliktir.
    Intahar ise özgürlük
    Merhaba özgürlük

  42. melsa - 9 ay önce demiş ki:

    o sondaki bağrış yıktı geçti….

  43. busenaz - 9 ay önce demiş ki:

    ağladım ağladım yine ağladım , en çokda dominikin haline ağladım ya pembe saçlı kızdan nefret ettim öff neyse izlemenizi tavsiye ediyorum çok duygusal bir film 🙁

  44. Shadow - 9 ay önce demiş ki:

    Hayatımda gördüğüm en büyük filmdi.Soluksuz izledim.Filmde kendimi gördüğüm için hersaniye de ağlayarak izledim filmi.Ya öyle bir filmdiki sanki sanki kelimeler yetersiz…

  45. Raskolnikovundostu - 10 ay önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  46. aliva - 10 ay önce demiş ki:

    ”berbat bir filmdi” ”2 saatimi geri verin gibi yorumları görünce bayağı bi güldüm. Arkadaşlar öncelikle bunu izleyecek olanların iyi bir psikolojiye ve mantığa ihtiyaçları var. Derinlerine inince bir çok şeyler görebilecek olmak varken kabataslak bakıyorsunuz. Beğenmeyenlere bir kez daha izlemelerini tavsiye ederim

  47. isimsiz - 11 ay önce demiş ki:

    pembe saçlı kızdan aşırı nefret ettim çocuğunn hayatını o mahvetti sonu baya kötüydü şuana denk izlediğim en güzel film di

  48. Ayşe - 11 ay önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  49. mason - 11 ay önce demiş ki:

    domigin arkadaş ortamında yasadıgı durumun benzerini yasadım bilmiyorum herkesten herkese farklı etkiler yaparbilir acılar ama dik durdum duracağım size söylüyorum gençler filmlere aldanıp hayatınızı mahvetmeyin hayatta kusurlarını parmakla gösterecek çok insan olcak ya o parmakları kıracaksınız yada o parmakların sahiplerine hiç aldanmayacaksınız

  50. Ayşegül - 11 ay önce demiş ki:

    Dominikin bağrışı hâlâ aklımda

  51. Cansu - 11 ay önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  52. Yerli Tupac - 11 ay önce demiş ki:

    İzlediğim en güzel film diyenlerin izlediği diğer filmleri merak ettim açıkcası

  53. black_women54 - 12 ay önce demiş ki:

    bence çok saçma bir filmdi ve hiç üzücüde değildi.2saatim boşa gitti…

  54. A.A - 12 ay önce demiş ki:

    İntihar bencilliktir. Bu yüzden yapmayacağım.

  55. E.E - 12 ay önce demiş ki:

    İntihar bir bencilliktir. Bu yüzden yapamıyorum.

  56. nihal - 12 ay önce demiş ki:

    Sonu çok acıklıydı ve harika bir filmdi …

  57. Elif - 12 ay önce demiş ki:

    bunun giibi bilgiğinz baska film varmı

  58. sarışın - 12 ay önce demiş ki:

    pembeli kız gerizekalı gebersin zaten nefret ettim ya kızdan

  59. mehmet - 12 ay önce demiş ki:

    izlediğim en berbat film bunun gibi bir filmi nasıl beğendiniz

  60. rabia - 12 ay önce demiş ki:

    filmi bitek benmi beğenmedim acaba intahara özendirir gibi one sacmalık ya 2 saatimi geri verin

  61. marta - 12 ay önce demiş ki:

    heyatimda izlediyim en gozel filmdi ))

  62. Blabla - 12 ay önce demiş ki:

    Sonunda of allahim ya cok agladim filmin hastasi oldum izlememe ragmen hala izliyorum sıkılmadan dominik

  63. Merve - 12 ay önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en güzel film ben zaten Dominikin hayraniydim sonra bu filmde oynadıgini öğrendim ve şimdi izledim çok etkilendim çok güzel bir film

  64. Sadist - 12 ay önce demiş ki:

    LAN sonu çok kötü bitti:((

  65. boş ver - 1 sene önce demiş ki:

    şidi izlemedim filimde sonraya bye iyi aglamalar herkeze

  66. selin - 1 sene önce demiş ki:

    oğlum kalbim ağrıdı be hayatımda izlediğim en güzel filimdi lan hayatımda ilk defa bu kadar çok ağladım hala ağlıyorum

  67. jakubgierszal♥ - 1 sene önce demiş ki:

    Harikaydı be.Nasıl ağladım oğlm.

  68. x kişisi - 1 sene önce demiş ki:

    depresyona gircem abw.

  69. dead_girl - 1 sene önce demiş ki:

    ben hayatımda böyle bir film izlemedim bunu ikinci izleyişim ve şuan daha 2. kez başlamadan yazıyorum ama muhteşem.

  70. herhangi biri - 1 sene önce demiş ki:

    Sonu çok kötüydü ya

  71. Nilay - 1 sene önce demiş ki:

    İkinci part 43.45 de çalan şarkının adı ne

  72. wtfygygwt - 1 sene önce demiş ki:

    Korku var mı filmde acaba ya cok merak ediyorum ama

  73. Gizemliboy - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  74. Deniz - 1 sene önce demiş ki:

    Hiç bir filmde bu kadar ağlamadım şiddetle önermiyorum iki saatim boşa gitti. Boşa giden zaman için şu an oturup ağlıyorum.

  75. Gizdm - 1 sene önce demiş ki:

    Ya ölücem galiba ağlamaktan o son sahne nedirr
    Hiç bi filmde bu kadar ağlamadım..

  76. Porcyzk - 1 sene önce demiş ki:

    sadece gözlerim doldu

  77. leyla agayeva - 1 sene önce demiş ki:

    heyatimda bele mukemmel film izlememiwem dominikde sanki ozumu gorurem her defe baxanda bawqa bir keyf aliram …

  78. dominiklove - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  79. İsimsiz - 1 sene önce demiş ki:

    Özgenin filmi fdfsfd

  80. Film delisi - 1 sene önce demiş ki:

    Yorumlarla beklentim cok yukselmisti ama film beni cok etkilemedi. Aglamadim mesela. Ayrica sonuda biraz havada kalmis bence. Iyi seyirler

  81. Duygusuz Koala - 1 sene önce demiş ki:

    Oğlum bir tek ben mi ağlayamadım ya?

  82. Dominicaski - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  83. Esma Kader Özbay - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  84. Dominik - 1 sene önce demiş ki:

    harika hiç bu kadar agladıgım bir film olmmamıstı. hala aglıyorum… 😀

  85. wolfian kız - 1 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir film çok etkilendim düşüncelerimi yansıtıyo filmi düşününce bile ağlıyorum

  86. isimsiz - 1 sene önce demiş ki:

    Gerçekten harika bir filmdi arkadaşımla son sahnede böğürerek ağladık resmen aşırı etkiledi ve çok psikolojikti. Ama beğendim ve şu an en sevdiğim filmler arasında. Herkese tavsiye ederim.

  87. Domuşuk - 1 sene önce demiş ki:

    Türkçe dublajı yokmu

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      Malesef Türkçe dublaj olarak bulamadık.

  88. Rozerin - 1 sene önce demiş ki:

    Hayatımda İzlediğim en güzel filmdi.Hala ağlıyorum.

  89. niza - 1 sene önce demiş ki:

    Her hafta duzenli olarak izleyip agladigim bir film hiç sıkılmiyorum izlemektwn

  90. Dogi - 1 sene önce demiş ki:

    Ya kafama takıldı.. Hangi dil bu?

  91. YASEMİN - 1 sene önce demiş ki:

    HAYATIMDA GÖDÜĞÜM EN ANLAMLI SORGULATAN FİLM AĞLATIYO NEDEN DEDİRTEN FİLMİ YAPAN VE OYNIYAN HERKEZE TEŞEKKÜRLER

  92. anonim2 - 1 sene önce demiş ki:

    Her seferinde ağlayarak , hiç bıkmadan usanmadan büyük bir aşk ile sürekli izlediğim , her seferinde sonundaki sahnelerde ağladığım , 3 gün boyunca etkisinden çıkamadığım , bu filmi izledikten sonra kolay kolay başka bir filme bakamadığım o mükemmel film

  93. adsız kız - 1 sene önce demiş ki:
    Spoiler Yorum Yorumunu SeçYorumu Göster
  94. adg - 1 sene önce demiş ki:

    İlkez bir filmi bu kadar sevdim

  95. yasin kum - 1 sene önce demiş ki:

    selam admin full part 1 ile 2 de alt yazı yok bişey yapabilir misiniz 🙂

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      Uyarınız için teşekkür ederiz sorun düzeltilmiştir.

  96. EMO BİRİ - 1 sene önce demiş ki:

    ben de hazır olmayı beklıyorum … DOM!N!K
    BU FİLM EMO BİR FİLMDİR

  97. Zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    Ergen filminden öte bir ergeni anlatan film. Gençlik filmi olması yüzünden öyle bir etki yaratıyor bence. Ayrıca bu tarz olaylar gerçekte de yaşanıyor, küçük görmek yerine anlamaya çalışarak izlenirse zevk almak ve bir şeyler öğrenmek mümkün.

  98. MjMARCH - 2 sene önce demiş ki:

    izlediğim en etkileyici filmlerden biriydi. anlayana çok şey anlatıyor. iki kişinin arasında geçen bir olay sadece birinin canını yakıyor her zaman. kesinlikle izlenmesi gereken bir film. tereddütsüz izleyin.

  99. anonim - 2 sene önce demiş ki:

    Ya kaldırılmasına içerik yorumları takmayın kardeşim,yok arkadaşı filmi izlemişte babasının önünde camdan atlamış.Oğlum geri zekalı mısınız?Öyle bir şey olsaydı duyardık Türkiye küçük…Bu filmi izleyipte hiçbirşey anlamayan veletler burada arkadaşım camdan atladı demesin,film herkese bir şey katacaktır.Zaten konusu belli,istemeyen izlemesin kardeşim.Film için siteye teşekkürler tamı tamına 24.izleyişim.

  100. SuperGİRL *_* - 2 sene önce demiş ki:

    Bazen derdini anlatmak istersin ve seni anlamazlar anlayamazlar,şımarık der geçerler ama öyle değil işte.Belki bazılarınıza saçma gelmiş olabilir ama bunlar gerçekten yaşanıyor.Daha geçen sene 16 yaşındaki arkadaşım babasının gözü önünde sana sürprizim var diyerek kendini camdan attı.Ayrıca filmin kaldırılmasını şiddetle öneririm ÇÜNKÜ daha reşit olmayan ve hassas olanlar intihara daha eğilimli hale geliyor…

  101. berk - 2 sene önce demiş ki:

    film bütün hayat enerjimi aldı amkk hele o son sahne yav bu nedir ya az komik video izliyimde kendime geliyim

  102. Beyza - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmi çok seviyorum hatta bu 3. İzleyişim 😀 herkese tavsiye ederim :’))

  103. SpnGirll - 2 sene önce demiş ki:

    Dominik’in gerçekte adı ne

  104. Belirsiz - 2 sene önce demiş ki:

    ağla ağla ağla canım çıktı gerçekten çok güzel bi film herkese tavsiye ederim

  105. yaren - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film gerçekten kesinlikle izlenmeli harika kurgulanmış!!!

  106. çağıl - 2 sene önce demiş ki:

    film harika ötesiydi. başından sonuna kadar. bazı yerlerde çook duyglandım. gözlerim doldu ama ağlıyacağımı hiç sanmazdım. fakat o som sahne beni benden aldı ağlamaktan geberdim. harika ötesiysi herkese zorlada olsa izleticem. ve herkesin izlemesini şiddetle öneririm.

  107. kutsal - 2 sene önce demiş ki:

    Ben ne biliyim, öyle olsam okula gidemezdim. Neyse o da gitmedi zaten bunu geçersek, pembeli kızın ölümü oyun sanması.can sıktı.evet, ben ölsem abim telefonu alıp millete öldü faşan demezdi amk, neyse o ayrı konu film? Çpk film izledim, grnel itibari ile sade bir film, animasyonlar.efsane olmuş cidden,normal dünyayı sade tutmalarının sebebi olayı hazmettirmek, olayı anşayabilenlere güzel filmdir, diğerleri düşünmeli yargılamadan çnce. Ama şaşırmadığımı.itiraf etmelyim, bu da benim odunluğum. Dedim ya çok.film izledim, egomanyaşı olmadan nasıl.anlatılır bilmem, sonlarda gözüm doldu doğrudur.ama.hemen geçti,.dedim.ya, odunum. Judo sahnwainde ve öpüşme sahneainde, utandığımı da.itiraf ediyim ama
    .dD izleyin, müzikleri güzeldi, sudaki japonca şarkı mesela.. Hoş hepsi

  108. Basak - 2 sene önce demiş ki:

    Bazılarınız filme cok ergence diyebilir.Ama sunu unutmayın ki Hepimiz ergenlik doneminden gectik.Dominigin yasadıklarının bazılarını hepiniz yapmıs olabilirsiniz.Mesela kendini kesmek.Biz genclerin degimiyle “faca”.Suan ki aklımla aptalca gelsede zamanımda cok yaptıgım birseydi.Filmin sonu aslında tam bekledigim gibiydi.Bence izlenmeli,herkese tavsiye ederim.

  109. Anonim - 2 sene önce demiş ki:

    Dominik eş cinsel değil sadece ilk başlarda öyle olduğunu düşünüyo

  110. birtem - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bir psikoloji be gençlik filmiydi son sahnesi beni bitirdi zaten:'(

  111. emrah - 2 sene önce demiş ki:

    çok duygusaldı tıpkı beni anlatıyor 🙁

  112. smiler - 2 sene önce demiş ki:

    FİLM cidden aşırı güzeldi hiç bir filmde bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum kesinlikle tavsiye ederim hayatımda izlediğim en güzel filmlerden di

  113. ayça - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi abartanlara laf yapan arkadaşlar olmuş bence filmi abartmıyoruz bizi anlamanız için dominik gibi bizim gibi olmanız gerek.. aynı şeyleri bende yaşadım

  114. ezgi - 2 sene önce demiş ki:

    haytımda izlediğin en harika film blackbirdi izleyen aynı buna benziyo

  115. Dominik - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bir film ve Dominik’in yaşadıklarının aynılarını yaşadım okulu bırakmam da dahil

  116. dOm!n!k - 2 sene önce demiş ki:

    Açık dünya kapalı yaralar.Kan ağlıyorum.

  117. BANU - 2 sene önce demiş ki:

    bir de blackbird u izleyin

  118. BANU - 2 sene önce demiş ki:

    SPOILER!
    oldumu lan?

  119. Tolga - 2 sene önce demiş ki:

    şu filmi bukadar nasıl abarta biliyosnuz helal ne diyim

  120. Hunter - 2 sene önce demiş ki:

    Sabahtan beri içim yanıyo lan Dominiğe müthiş bir film şiddetle öneririm .s

  121. elif - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar oyunun adı ne second life değil baktım

  122. BHR - 2 sene önce demiş ki:

    ARKADAŞLAR BU OYUNUN ADI “SECOND LİFE” BİR ARALAR OYNUYORDUM ÖNERİRİM

  123. Zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    İlk başlarda gerçekten filmden hiç bir şey anlamadığımı sandım ama hayatımda hiç bu kadar etkilendiğin bir film hatırlamıyorum. Muhteşemdi ya anlatılmaz kelimelerle. Bu filmin uzun bir süre boyunca etkisinden çıkabileceğimi sanmıyorum. Böğürerek ağladım o derece.

  124. İlayda - 3 sene önce demiş ki:

    TEK KELİME İLE MÜKEMMEL. HAYATIMDA HİÇİBR FİLMDE AĞLAMADIM VE DOMİNİK’İN SON SAHNESİNDE HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLADIM. DOMİNİK HER AĞLAYIŞINDA GÖZLERİM DOLDU. İZLEMENİZ GEREKEN BİR FİLM. FAVORİ FİLMLERİMİN ARASINA GİRDİ ŞİMDİDEN.

  125. Nursel - 3 sene önce demiş ki:

    Gerçekten intihar odası denen bir site var mı?

  126. İSİMSİZ - 3 sene önce demiş ki:

    TEK KELİMEYLE BERBATTI SADECE ÇOCUK TATLIYDI TAM BİR DEPRESYON FİLMİ EĞER EVDE OTURUP DEPRESYONA GİRMEK İSTİYOSANIZ TAM SİZE GÖRE … ZAMAN KAYBI VALLA YAAA

  127. Merve - 3 sene önce demiş ki:

    Bence dominic’in piskolojisi bozuk. Ve zaten pembe saçlı kadına çok gıcık kaptım. Ne biliyim sanki o teşvik etti ölümüne.

  128. DemonWorld - 3 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bir filmdi. sonunda ağlamadım ama üzüldüm. Cidden gerçek dünyada böyle bir oyun olmasını umardım. Akıllarda kalıcı etkileyici trajik bir film. Sonunu bir sayfada biri yazmıştı orada biraz heycanım kaçtı ama yinede mükemmeldi sonunu bilmeme rağmen böyle son bulacağı aklıma gelmezdi. Muhteşem yazılmış bir senaryo. MUH-TE-ŞEM.

  129. Dominik Sever - 3 sene önce demiş ki:

    Niye ağlamadım bilmiyorum. Ama sonu çok üzücüydü 🙁

  130. daffydaphne - 3 sene önce demiş ki:

    neden ağlamadım biri cidden açıklasın
    duygusuz muyum ki diğer insanların ağladığı filmde ağlamayıp şirinler gibi eğlenceli filmlerde ağlıyorum

  131. zey - 3 sene önce demiş ki:

    ben niye ağlamadım yaa

  132. Merve - 3 sene önce demiş ki:

    Her izleyişimde hönkürerek ağlıyorum bu kadar mükemmel olmak zorunda mı?

  133. jakub_gierszal - 3 sene önce demiş ki:

    jakub’un (dominik) eşcinsel olduğunu duyduğumdan beri yas tutuyorum 🙁

  134. Anonim - 3 sene önce demiş ki:

    Başa spoiler yazsanız ölecek misiniz? Heyecan gitti.

  135. deren - 3 sene önce demiş ki:

    çok ağlatıyor tavsiye ederim çok anlamlı saçma gelir diye ilk korktum ama çok iyi listemde 1.bir film

  136. Gökçe - 3 sene önce demiş ki:

    Muhteşemin ötesinde birşeydi o kadar güzeldi ki 🙁 Dominiğin ölümüne çok üzüldüm ya ok ağladım belirli yerlerde istemsizce gözlerimden yaşlar süzüldü gerçekten güzeldi mükemmeldi iyiki böyle bir film yapmışlar iyiki izlemişim izlemeden önce tereddütüm vardı izleyip izlememek arasında iyiki iç sesimi dinleyip izlemişim muhteşemdi! <3

  137. merve_diamond - 3 sene önce demiş ki:

    böyle bi filmi daha önce hiç izlememiştim harika bi film sonunda cidden ağladım mükemmel 10 defada izlenebilcek bi film herkese tavsiye ederim

  138. cool_juzzy - 3 sene önce demiş ki:

    Her izleyişimde gözlerim doluyor. Dominik benim en sevdiğim film karakteri. Bu filmi asla unutmayacağım. İntihar odası hayatimda izlediğim en güzel film.

full film izle