Prison Break 4.Sezon 1. ve 2. Bölüm HD izle

28.851
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Prison Break 4.Sezon 1. ve 2. Bölüm HD izle

Prison Break 4.Sezon 1. ve 2. Bölüm HD izle iyi seyirler dileriz arkadaşlar 1. ve 2. bölümün birleştirilmiş şeklidir.

Tür: Prison Break 4. Sezon

Yapım: 2008

IMDB Puanı: 8.3

Yönetmen: Kevin Hooks

Oyuncular: Dominic Purcell, Wentworth Miller, Michael Rapaport

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Prison Break 4.Sezon 1. ve 2. Bölüm HD izle” filminde 7 Yorum bulunuyor.
  1. muhiddin - 4 ay önce demiş ki:

    Admin dizi yeniden başlıcak ve daha 4.sezonun tr dublajı yok

  2. stalker - 5 ay önce demiş ki:

    yaa harbi harbi yorumları okudum hepiniz sepetsiniz boşsunuz biri demiş türkçe dublaj gelsin biri sezonluk diziye film hatta filim yazmış ooofff siz izlemeyin mümkünse ıyyy

  3. sibel - 6 ay önce demiş ki:

    ya allahaşkına ne zaman yayınlanacak türkçe dublaj 4. sezon çıldırcam ya bilgi yok mu ne zaman 5. sezon çekiliyo hala 4. sezon türkçe dublaj yok 🙁

    • admin - 6 ay önce demiş ki:

      Prison Break dizisi bitti zaten 4. sezon Türkçe dublaj olarak yayınlanmadı malesef.

  4. Ayla saral - 9 ay önce demiş ki:

    Yaaaa niye alt yazılı türkçe istiyoruz filim harika

  5. Semih e sevgiler :D - 10 ay önce demiş ki:

    Dostum sen iyimisin? Dublaj için stüdyo seslendirmeci ve en önemlisi izin gerekir bu adamlar film dizi sitesi videoyu yükler yoksa altyazı çakarlar.. az mantık dostum biraz mantık..

  6. semih - 10 ay önce demiş ki:

    prison break 4. sezonun bütün bölümlerini türkçe dublaj yaparmsnz iyi olur yani tek bnim için değil tüm izleyinler için rica ediyorum

full film izle